Nankör Ergen Murat'a

Merhaba ben Janizary. Bundan yaklaşık 1-2 sene önce bu murat denen adamla aramız iyiydi. Buna bilimle ilgili dinle ilgili şeyler anlatıyordum. O zamanlar sınıfta kalmış hayatı bitmiş zavallının tekiydi. Sonra benim gösterdiğim yolla biraz kendine geldi okuluna işine gücüne baktı. Her fırsatta teşekkür etti

Sonra bu adam ergenliğin vermiş olduğu hırçınlıkla kendini insanlardan üstün gösterme arayışına girdi. Çözümü ateizmde buldu. Kendini çok şey bilen gerçekleri anlamış kişi olarak gösterip insanları küçük gördü. Bana blogunda gerizekalı, hiçbirşeyden anlamıyor gibi nankörce ve zavallıca göndermeler yaptı. Sonuç olarak murat kişisi şimdi yalnız,mutsuz zavallı bir ergen.Kendini kurtulmuş sanıyo ama sadece kendini kandırıyo.

Daha sonra bu blogda islam'a Allah'a ve bana hakaret içeren yazılar yayınladı biletini kestim

Allah ıslah etsin

3 Yorum to "Nankör Ergen Murat'a"

KıLıCaRsLaN Says :
3 Ekim 2009 18:22

Elıne saglık utku bu eleman harbıden daha ergenlesmesı lazım kendı egolarını tatmın etmeye calısan zavallı bı yaratık psıkolojık tedavı gormesı lazım zamanında benım verdıgım seylerle sıte hackleyen eleman ıkı uc sql ogrenınce benım hakkımdada bu blogta olup olmadık seyler yazdı ben bunu bıgun sıtemde yetkı ısterken tanıdım nıkındede hacked by alemın kralı www.google.com yazmıs bıde resım almıs ne dıyeyım boyle ınsaları allah ıslah etsın

Cl4ncy Says :
4 Ekim 2009 10:36

işte adam mal olunca tutamıyorlar alemin_krali = MAL

Unknown Says :
9 Ekim 2009 09:13

hay allah kahretsin bu nankör köpeği ya

Yorum Gönder

Yorumlara sansür getirmeyiz.Fakat bu demek değilki anneye babaya kardeşe küfür etmek serbesttir! Hayır.Buna asla ve asla izin vermeyiz.Vermedik.Vermeyeceğiz de !